_sp-ljubavni-citati

Ne smeta mi kada dobijam one meilove sa naznakom „šalji dalje“ – čak ih i šaljem, ako su korisni, ako sadrže neke informacije koje bi mogle interesovati ljude sa kojima sam u kontaktu. Ali, uopšte ne odreagujem na očekivani način kada, uz takav meil, ide neka kletva, uslovljavanje, bilo koja vrsta kondicionala, ucene.

Niti verujem u kletve, niti u prokletstva.

Ni religiozna nisam, bar ne u onom, opšteprihvaćenom smislu.

Zato takve meilove, sa posebnim zadovoljstvom čak, otpremim u korpu za otpatke, i odmah je ispraznim.

Isto se odnosim i prema onim slatkastim, ženskastim, duševnim porukama tipa: Ovo si dobila, jer si jedna od 5, 10, 290… sjajnih žena, pa šalji dalje prijateljicama za koje smatraš da su sjajne – i obavezno meni vrati, tek da vidiš koliko ćeš poruka dobiti nazad…  što je, valjda, osnovni pokazatelj našeg rejtinga, šta li.

Vratim pošiljaocu, iz kurtoazije. I dalje ne šaljem. Osim ako procenim da to pošiljaocu znači…

Mislim da smo takve akcije odavno prevazišli kao model delovanja po društvenim mrežama.

Sećam se da je to nekada bio potpuni hit – operateri se utrkuju ko će da izbaci neku prigodnu sms poruku za novu godinu, Božić, Vaskrs, pa se ljudi polome da je proslede, tako lepu, divno sročenu, na što više brojeva. Operaterima lepo, narodu lepo – i onima što šalju i onima što dobijaju sms poruke.

Neke stvari i neka ponašanja se, prosto, prevazilaze.

Zgazi ih vreme.

I nove tehnologije koje se mogu iskoristiti na bolji i korisniji način.

 

Advertisements