award

Uvek mi je nedostajao takmičarski duh. Evo, i sada, kada me je Rada nominovala, prosto sam u nedoumici – ne znam sa koje startne pozicije da krenem, šta o sebi da napišem, a što bi bilo zanimljivo ljudima koji me ne poznaju i šta bi uopšte moglo biti zanimljivo, koga da nominujem, a sve zbog nagrade?

Da zanemarim nagradu. Dakle, da se oslobodim kompeticije :-D.

I da se držim se pravila:

  • Zahvali se blogeru koji te je nominovao
  • Napiši sedam manje poznatih činjenica o sebi
  • Nominuj sedam blogera

Rado, hvala na nominaciji. Počastvovana sam tvojim gestom. Nekako, od prvih tekstova koje sam postavila na svoj blog, bila si mi podrška i neko ko će uvek napisati lep, srdačan komentar – koliko to znači svakom ko počinje da bloguje, znamo svi mi koji smo nekada počinjali. Takve osobe, kao što si ti, dobronamerne i prepune empatije, retkost su, pa time i dragocenije.

Šta pisati o sebi? U sve što sam napisala ikada, utkala sam deo sebe. A sada, kada bi trebalo da napišem nešto o sebi, zastala sam i evo, razmišljam…

1. Kada sam bila gimnazijalka, imala sam čvrstu želju da upišem molekularnu biologiju. Nekako sam u toj oblasti sebe videla. Beli mantil, laboratorija, eto i mene, mlada naučnica koja menja svet! Kako sam se obrela na Fakultetu političkih nauka, nisam pametna. Sticaj okolnosti, sticaj povodljivosti, sticaj inertnosti. Šta god.

2. Čitav jedan radni vek je iza mene. Trideset tri godine radnog staža na poslu koji sam volela – onaj srećan spoj, jedini pravi, kada voliš ono što radiš i od toga možeš da živiš pristojno. To je dobitna kombinacija. Avaj, pre sedam godina dobila sam otkaz, a moj život neki drugi, neočekivani tok. Ne, ne, neću o tome, samo navodim taj podatak o sebi, jer je znatno uticao na sve što se dešavalo i dešava.

3. Neću ni o kreditnom ropstvu u CHF, to su opšta mesta stotine hiljada građana Srbije. I moje.

4. Obaveze. Rokovi. Svakodnevne bitke i borbe. Traženje i nalaženje dobrog u ljudima, lepote trenutka. Pogled na pejzaž, ovlašan, letimičan, pa i to donese radost.

5. Sklonost melanholiji i depresiji, kao porodična zaostavština u genima. Bolje da sam nasledila kuću na moru, ali eto.

6. Koliko god sam bila ekstrovertna u nekim svojim mlađim godinama, toliko postajem introvertna sada, u zrelom životnom dobu. U svemu postoji ravnoteža, pa i tu. Sangvinik u duši i srcu. A i šire.

7. Timor mortis conturbat me.

Svi blogeri koje poznajem su već nominovani, koliko sam mogla da vidim. Ako ima neko ko nije, a da sam propustila, neka se smatraju nominovanim sa moje strane 😀

